28 Ekim 2007 Pazar

Bir Süre Yazamadım

Bir süre yazamadım, hazır yazıları da koyamadım. Yaşanan karışıklık içinde bir durmak istedim.

Güncel olayları izliyorum, düşünüyorum, sezgilerime bakıyorum, hislerime bakıyorum, dikkatimi gerçekleri görmeye odaklıyorum.

Bu arada birkaç gün grip gibi bir şey oldum. İyi oldu, durdum, hem dinlendim, hem de yukarıda saydıklarımı daha yoğun yapabildim. Bir de ne zaman kafam karışsa, yaptığımı yaptım- pek de hedeflemeden. Dinlene dinlene dolapları boşalttım, evi tekrar gözden geçirip temizledim.

Güncel olayların bendeki yansımalarını yazmayı istiyorum ancak sanırım Özdemir Asaf'ın "Damla ancak kendini tamamlayınca damlar" sözü şimdiki durumumu açıklıyor, yazının içimde tamamlanmasını bekliyorum.

Bu arada sadeleşme ile ilgili yazıları paylaşayım. Seyir defterinin son yazılarıydı zaten. Üstelik bu arada bana evi tekrar toparlamak çok iyi geldi, sanki içimde birşeyler de yerine yerleşti, fazlalıklar gitti. Belki size de ilham verir, hem bu karmaşık günler için berraklığa yardımcı olabilir, hem de yeni yıldan önce belki bir temizlik, arınma, sadeleşme, yenilenme istiyorsunuzdur, ona ilham ve destek verir.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder