12 Eylül 2008 Cuma

Bugün İki...

Solglimt/sungleam 14.03.2006 www.flickr.com


Bugün iki...


Eğer düşmanını, düşmanının da seni sevmesini istiyorsan, 40 gün onun hayrını ve iyiliğini söyle, göreceksin ki o düşman senin en yakın dostun olacaktır.

Çünkü gönülden dile, dilden de gönüle yol vardır.

Mevlana

Dünkü yazıda da yazdığım gibi, düşman değil ama düşündüğümde içimin huzursuz olduğu kim var diye baktım. 5 kişi belirdi. İkisini yaşamımda tekrar görmeyeceğim. Birinden emin değilim tekrar görüp görmeyeceğimden. Diğer ikisi ara ara gördüğüm kişiler. Değişik bir kombinasyon oldu. Bakalım yaşamıma ne zenginlik getirecek bu iyi dileklerde bulunma...

40 gün 20 Ekim'de tamamlanıyor...

Tekrar yazıyorum: Bugün iki... :)))

9 yorum:

  1. Tamam,devam ediyorum bende senle beraber:)
    3 kişide benden:)

    YanıtlaSil
  2. Bende katildim..yoldayim..
    beraberiz.

    YanıtlaSil
  3. bende hafta başında başlayacağım.. Saymak kolay olur diye...

    harikasınız...Sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  4. gunaydin..
    bugun 6:)

    YanıtlaSil
  5. Dayanışma diye buna derim işte... Harika! Varlığınızı bilmek içimi şevkle doldurdu.

    Bu arada bir deneyimimi paylaşmak istiyorum. İlk gün iyi dileklerde bulunmak gayet kolay oldu, ancak biraz yüzeysel olduğu da gözümden kaçmadı. Ertesi gün biraz daha zamanım vardı, şöyle içten içten iyi dileklerde bulunayım dedim. Nerede! Tam iyi bir şey söylüyorum, oradan biri "Ama şöyle bir şey yapmıştı. Şöyle bir durum olmuştu" diye araya giriyor.

    Bunları es geçip, yoluma devam etmeye de hiç niyetim yoktu. Yakından baktım, kendimle ilgili çok önemli yanlar gördüm. Geçmişe ilişkin yaralanmışlığım varmış meğer. Ancak bu yaralara da kendimdeki başka yaralar sebep olmuş. Olanı daha farklı bir şekilde görür oldum ve bugünümdeki seçimlerimi etkileyeceğini tahmin ettiğim bir görüş açıklığı oldu. Diğer 4 kişiye yüzeysel de olsa iyi dileklerden bulundum.

    Ertesi gün başka birine iyi dileklerde bulunurken, yine benzer bir süreç oldu. O da çocukluktan gelen bir kalıbı açığa çıkardı. Sonra farklı bir akışta geldi iyi dilekler.

    Daha şimdiden pek zenginleştim. 40 gün sonunda ne olur tahmin dahi edemiyorum. Kalbi şifalandırmanın kestirme yollarından biriymiş... Devam, devam...

    YanıtlaSil
  6. Sanırım bazı insanlara karşı olanlar bendede yüzeysel oluyor,içim hiç susmuyor,nasıl affedilir bunlar diye:)
    Ama yılmadım,azimle devam:)

    YanıtlaSil
  7. Herkese merhaba, Hale'ye cok tesekkur etmek istiyorum. Yazini okuduktan sonra ben de dusman degil ama dusundugumde huzursuz oldugum bir kisi dusundum, ustelik onu hergun ovunmeyi unuttum, arasira yaptim (arada bir inziva gecti ama), ve.. birgun bana evinde kalabilecegimi soyledi (su anda ev aradigimi biliyor) ve en onemlisi dun kucuk bir ameliyat gecirdim ve hastanede yanima o geldi, sonuna kadar yanimda kaldi! .. Yani dikkat ettiyseniz, 40 gun dolmadi daha. Cok cok mutlu oldum, tesekkur ederim tekrar
    Marie Helene

    YanıtlaSil