31 Aralık 2008 Çarşamba

Uç uç uğurböceği...

Fotoğraf: JessicaRose, 24.7.2008, www.flickr.com

Uç uç uğurböceği...
(melodisiyle söylüyorum, bilmem sesim geliyor mu oraya)


3.5 ay içinde iki kere 40 gün iyi dileklerde bulunduk.
Bu kez başından ve toptan olur mu acaba :)))



Yaşama sevgiden ve bilgelikten gelen nice katkıda bulunduğumuz, üreterek yaşamı zenginleştirdiğimiz, içimizdeki aşkla yaşamı kutladığımız ışıl ışıl bir yıl diliyorum hepimize… İç huzurumuz, bereketimiz bol olsun… İçte ve dünyada idrakimiz, şefkatimiz artsın, içte ve dünyada barış olsun…

Yürekten taşan sevgiyle…

3 yorum:

  1. iyi yıllar dilerim bende size..
    sevgimle..

    YanıtlaSil
  2. Ben bugun kendimi kutluyorum..:)~yeni Yil Hosgeldin~
    Niyetim daha sefkatli olabilmek, anliyabilmek, dinleyebilmek.. o biricik nefesimi hep farketmek..
    Sonra icte ve dista barisi kutlamak, paylasmak..
    Sevgiyle~neseyle~
    duygu

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler Brajeshwari...

    Duygu'cum, niyetlerini kolaylıkla, keyifle, keskin bir farkındalık, yumuşacık bir yürekle tez zamanda gerçekleştirmeni dilerim ben de...

    YanıtlaSil