22 Aralık 2008 Pazartesi

Ortak Bilince Kutlama

Aşağıdaki yazıyı yazalı da birkaç hafta oldu. Ancak sırası geldi. Son güne de iyi uydu...
Sayılı gün, bitti yine :) 40 günü doldurduk.
Yolcuları, kenardan yolcuları izleyenleri sevgiyle kucaklıyorum...

---


Bu iyi dileklerde bulunma sürecine bir başka yönden yaklaştım geçenlerde. Şu ülkenin insanlığa nasıl katkısı oldu, ya şu ülkenin, bizdeki şu şehrin, şu grubun diye sormaya başladım. Tabii bilgim sınırlı ama yine de birkaç madde sayabildim. İçimi bir neşe kapladı.

Televizyonda, gazetede, doğrudan yaşamda olan biteni izlerken, bir de bu yönden bakmaya çalışıyorum şimdi. Bu kişinin/
durumun/ kurumun bütüne nasıl katkısı oluyor acaba?

Katkıyı görürsem de, sessiz sedasız kolektif bilince bir kutlama yolluyorum :))


2 yorum:

  1. Sevgili Hale,
    Ben bu 40 gun boyunca pekcok sey ogrendim diyeyim, bunlari saymayacagim simdi; ancak cetele tuttum ve gordum ki, niyeti okumayi-yazmayi unuttugum gunlerin cogunda öfke, stres benzeri seyler hakim olmus, sabah atlamisim ve obur sabahi bulmusum.
    Bana, insanlar arasinda huzurla yasayabilmek icin boyle kullanisli araclar gosterdigin icin cok tesekkur ediyorum. Yasamimizda senin gibi insanlarin cogalmasini diliyorum.
    Selametle
    Tugay

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tugay,
    40 gün niyet yapmanın epey etkisi olmuş yaşamında anladığım. Ne güzel. Belki bizimle de bir iki içgörünü paylaşırsın uygun zamanını hissettiğinde. Bize ilham olur, ufuk açar...
    Yaşam yolculuğunda dayanışmak gerçekten çok güzel... Ben de bunların ortaya çıkmasında emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum (bu liste çok uzun :)))...

    YanıtlaSil