20 Kasım 2008 Perşembe

Yola Işık Tutan Sözler: Kendin Olmak

Fotoğraf: Hale, Oxford Botanik Bahçesi, Mayıs 1993

Birkaç gün önce üç dört tane yazı başladım paylaşmak istediğim. Özellikle dünyaya iyi dileklerde bulunurken, nelerle karşılaştığımı yazmak istiyorum. Ancak o zaman bu zaman yazıların başına oturacak fırsat olmuyor bir türlü. Bugün de öyle.


Yine de bugünü boş bırakmayayım istedim. Dosyamı açtım, ilk karşıma çıkan söz geçenlerde paylaştığımız ve üstüne ayrıca bir yazı yazmak istediğim bir konuya pek denk düştü, onu paylaşayım.


"Sürekli sizi başka bir şey yapmak isteyen bir dünyada kendin olabilmek en büyük başarıdır."

Ralph Waldo Emerson


To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.

1 yorum:

  1. ..dunku firtinanin ardindan gelen dingin ve gunesli bir gune merhaba..zaman zaman yasadigim gel gitler firtinalar ve sakinlesmeler gibi.. her sey gecici, geciyor..
    yasami seviyorum..her haliyle..:))

    YanıtlaSil