9 Ekim 2008 Perşembe

Yola Işık Tutan Sözler: Herşey Geçiyor...

17.09.08 Babamın bahçesinde güneşli bir gün...


“Her şey geçiyor; saatler, gökyüzünde bulutlar, insanların yaşamı, doğumdan ölüme taşınarak.

Olayların tarihsel olgusuna bağlanma. Bu; dünyaya bakmanın kötü bir yoludur.

Kaçan zamana ve geri gelmeyecek sabahlara endişelenmeden, her bir saniyeyi zenginleştirici bir tecrübe haline getir.

Sonu olmayan tek şey şu an’dır.”

Amerika yerlisi deyişi
(Yanılmıyorsam, Buğday Derneği’nin güzel ajandalarından birinden not ettiğim bir söz bu.)


“Her bir saniyeyi zenginleştirici bir tecrübe haline getir…” Hımm…




Not: 29. gün...

2 yorum:

  1. ...gunker gecti, bitti..
    29 gun..ne yazsam gecmis olacak. hatta su an ki tusa basmam bile..........
    gecti, bitti..
    elimde var olan dusuncelerim, dusuncelerimle animi yapabiliyorum..yazmak istedim eyleme gec
    tim yaziyorum..
    Duygularim hep degisti, bazen suskun, sessiz oldum, bazen endiseli, heyecanli, mutlu, neseli..
    Yazilari hergun sabah ve aksam okuyorum..oyle anlarim oluyorki.. sessiz kaliyorum bu siralar..
    Soyle bir durum icindeyim Halecim..hisler yazi olana kadar gecmis oluyor zaten.. iste o an da tekrar dusunce geliyor..bunlarin hepsi "kavram" diyor zihnim..
    Son gunlenlerde yazdiklarin sanki bana ozel siparis oluyor.. bu kadar mi olur..olurmus :)
    Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  2. ..affetmeye niyet edip yola koyuldugumda, bazi kisiler cok net belirmisti..bazilarini dusunerek buldum..bulamadiklarimida genel olarak affetmeye niyet etmistim zaten.Bazi gunler, gunluk yasam icinde hic plansiz olarak karsima cikiverdiler, onlari hemen anlik ve gunluk calismalarla affederek bendeki duygularini izledim..Bu izleme surecinin sonunsa icsel durumum neseli ve olumluysa ic sesim "tamamdir" dedi.
    Bu sabah uyandigimda icimde bir kipirti vardi. Ic sesime dikkat verdim.Yola koyulurken ne kadar disa odaklanmisim..
    Ben bugun dusuncelerimle cook uzdugum Duygu yu affediyorum.Bu kendini affetmenin esas oldugunu ne kadar cok duymustum, okumustum..
    Su an yasamini hissediyorum..Bugunku affedisim sadece kendime..

    Neseyle..

    YanıtlaSil