10 Ekim 2008 Cuma

Necefli Maşrapa Durumu

İnternette yayınlayan kişi kaynağını bulamamış



Merhaba

Bugün için yazı yazamadım. Yarın sabah yazmaya, öğleden sonra bloga koymaya niyet ediyorum. Haber vereyim istedim. Sevgiyle...

Not: Necefli maşrapanın ne olduğunu bilmeyenler kendilerinden büyük birilerine sorabilir :)))


11 Ekim 2008

Kul kurar, kader güler... Bugünün benim için başka planları varmış, onları gerçekleştirmekle meşgul olduğum için, gece oldu, yazı yok. Yerine ancak yine necefli maşrapa var, bu kez resimli :)))

3 yorum:

  1. 30.gun..
    sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hale;

    nasil guldum necefli masrapa lafina. Kullanmayi cok sevdigim bir ifadedir, sen cok yasa. Aciklama sorumlulugunu ben ustleniyorum.

    Simdi cocuklar siz bilmezsiniz:), Amerika Irak'i isgal etmeden cook once Turkiye'de siyah beyaz tek kanal bir TRT televizyonu vardi. Yayin akisi aksam saatlerinde baslar, gece yarisi Istiklal Marsi ve Turk Bayragi ile sona ererdi. O TRT'de bazen gosterilen filmler kopar, vericide elektrik kesintisi olur ya da baska bir durum dogar ve yayin akisi dururdu. Programin yeniden yayina girebilmesi icin gereken sure icinde bir necefli masrapa kartpostali ve fon muzigi ile sure doldurulurdu. Bu o kadar sik olurdu ki, gordugunuz gibi o yillarin televizyon kulturunu ozumsemis gencler (Hale'nin ve benim icinde bulundugumuz yas gurubu:)) icin "yayin akisina gecici bir sure ara veriyoruz" kavramini aktarmak uzere "Necefli Masrapa" ifadesi sozlu kulture de yansidi.

    Simdi baktim, Kultur bakanliginin web sayfasinda bir necefli masrapa kartpostali var ama bizim necefli o turden degildi. Daha cok ibrik gibiydi diye hatirliyorum.

    Sevgiyle, neseyle kalin.

    Deniz

    YanıtlaSil
  3. Bizlerde öyle bakardık ekrana,necefli maşrapaya:)))))

    YanıtlaSil